Långfredag!!!!!

ja hej igen!jag har inte hunnit skriva så mycket för att jag har sovit över hos kompisarganska mycket.igår var Ronja här (min gamla klasskompis som bor i hovsta nu) vi gick typ en liten promenad i skogen med min lilla sällskapssjuka katt kajsa och i skogen så har en hel del snö försvunnit och det är skönt. i övermorgon så ska jag + min familj  åka till bloggkompisen molly och ha typ en myskväll tillsammans om du bara visste vad jag längtar!!!
och idag så är det långfredag <333 och imorgon är det påskafton, jag har också en fråga...
Ska du/ni gå påskakärringar????     snälla svara                           


     påskvarma kramar  //  Emmiz
                                           
                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska gå påskkärring!

2010-04-03 @ 09:31:07
Postat av: Anonym

jag med!!

2010-04-03 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0