Ciao!

Hej!
förlåt att det gått så segt nu på bloggen men ska verkligen försöka på nytt!
förra veckan var jag i italien nu kommer hela historien!

min pappa som är 43 år har inte träffat sin pappa sen han var 2-3 år.
för ganska längesen så gorde pappas bästa kompis en nätverksgrej o hittade min farfars adress.
det visade sig att min farfar var italienare o bodde i italien.

så min pappa skickade ett känslosamt brev om vad han hette hur gammal han var o var han föddes osv osv
så väntade vi kanske 1-2 veckor då vi fick ett brev tillbaka...
det stog:
I am your dad and happy birthday!
o då flippa mamma ut o grät (mamma kan vara väldigt känsloam)

så vi brevväxlade med dom o lite senare bestämde vi oss för att åka dit!

så vi åkte o landade i bergamo där vi sov på ett bed and breakfest.
nästa dag fick vi träffa farfars bror (min farbror)(paulo) o vi pratade lite sedan åkte vi till breno!
vi åkte direkt till farfar vi hadde målat tavlor (han är konstnär precis som pappa) o mamma gav lite svenska souvenier haha!

sen åt vi en 5 rätters mat kl 8 den bestog utav:
lasange,skinka,salami,bröd.cola o mer men kommer inte ihåg allt!

så jag har träffat ´MIN FARFAR (=

men nu ska jag tvätta håret o städa pappas bil får pengar för det (=

ciao



en liten bild när vi var i uppsala<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0