Full fart hela sommaren

Jag har inte kunnat blogga så mycket för att jag har haft saker att göra typ hela tiden!
Först åkte jag till min kompis Lina och sov över där 5 dar ungefär.
Sen sov jag över med min andra kompis Ronja 3 dar.
Sen åkte jag till Stockholm 1 och en halv vecka, vi var på grönalund det var superkul och så badade vi ganska mycket.
Sen kom Molly (den andra bloggisen) och sov över, eller vi sov inte över vi sov på studsmattan, hihi
Jag har varit i Motala och hälsat på mina kusiner Agneta och Malin och Agnetas nakenkatt sigrid! och där var jag en vecka.
Sen kom besök från kristinehamn och sov över, jag fick knappt vila något för när dom hade åkt skulle vi sitta i bilen 2 timmar för att komma till uppsala och hälsa på mina andra kusiner Stina och Isak 3 dagar.
Nu har jag precis kommit hem och om en vecka åker vi till England!
ja och sen börjar skolan :(:(:(

Det blev ett ganska långt inlägg                                       Kramizar Emma


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



FEMTE inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden. :)



Tack på förhand

2010-07-30 @ 15:57:13
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0