Sommarlov!

Äntligen är det dax för sommarlov!
det är riktigt härligt <3
När pappa jag o oliver kom hem hadde mamma gjort ett "student" plakat. eller det såg ut som det fast det stog:
"Nu satsar vi på sommarlov bra jobbat i skolan" och en bild på lilla fula mig "hihi" okej den bilden var faktiskt ful o en på oliver min bror kommer nog att lägga ut lite kvälls bilder från idag imorrn datorn strular!
jag är väldigt sugen på att ha en hamster eller ett akvarium (=
nått jag väldigt gärna skulle tycka om men får väll skaffa när jag blir äldre!
föresten vi grillade ikväll.. det var supergott!
   

dagens fråga!
vad ska ni göra på sommarlovet??
jag ska iallafall åka till italien yaay!

sol bad+ värme tack "hihi"
puss


Kommentarer
Postat av: wilma

gå på smiley och kanse åka tille danemarke

2010-06-11 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0