God morgon!!!

Igår var det disco!!
Och det var jätte kul (=
När discot typ var slut och nästan alla hade åkt hem satt jag och Molly i kompis-gungan och åt godis vi hade köpt och så pratade vi...
Sen åkte jag hem och då satt mamma o pappa i soffan och titta på ett tråkigt program.
och då väntade jag och väntade och väntade sen skulle dom äntligen gå och lägga sig! yiha!!
Och då var teven min.. muahaha! och då skulle jag vara vaken hela natten men jag klarade bara till kl. två.
               Här kommer dagens sweet!



Kommentarer
Postat av: wilma

HEJ emma jag har ingen kommenta vill bara prata lite och så är det grymt roligt att skriva på pappas dator BYE

2010-05-13 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0