Jag har dragit ut min tand!

Aj.....................! eller, det gjorde väll inte ont direkt jag fick ju bedövningssalva och en bedövningsspruta. Jag har tagit ut en tand tidigare,
Och jag kanske behöver tandställning! det är väll varken bra eller dåligt, jag vill ju ha raka tänder men inte en stor räls.
Är det någon av er som har eller har haft räls? hur käns/kändes det?
Jag ska snart titta på världens bästa ungdoms-serie!   HUSET ANUBIS! men man måste typ följa alla avsnitt för att förstå.

                                                                                                                        Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojsan! jag råkade stava fel på känns, jag råkade skriva käns med 1 n.

2010-11-16 @ 17:35:20
URL: http://paprikorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0