Studiedag! tjoho!!!!!

Äntligen studiedag!
Min plan var att sova länge men jag väcktes av resten av familjen när dom skulle upp till jobbet och fritids.
Är nu hemma ensam och har inget att göra men klockan tre ska jag sova hos Emelie! ända till söndag.
 

Usch och fy och blä vad kallt det har blivit redan,
här i närkeskil är det dimmit och blåsit,
Vintern närmar sig, och min födelsedag! Fyller 3 februari.

Har du gjort mitt test?
Det har jag, jag blev äkta vän!
Om du har gjort testet kan du väl berätta vem du blev och kommentera det ♥
Fryser ihjäl snart, jag ska gå och ta ett varmt bad med levande ljus, musik och tidningar.

Ha det bra!         kram♥                

Kommentarer
Postat av: wilma

jag fick hjärta av guld

2010-09-30 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0